راهکارهای علمی کاهش وزن

۰

در این مطلب جدیدترین راهکارهای علمی کاهش وزن براساس عملکرد موفق ترین ورزشکاران را بررسی خواهیم کرد.

۱. تحقیقات انجام شده حاکی از آن است که داشتن یک برنامۀ ورزشی متعادل باعث افزایش انرژی، تمرکز و فعالیت های خلاقانه می شود و از طرفی خستگی را کاهش می دهد. داشتن یک برنامه ورزشی منظم و مراجعه به باشگاه در ساعات کم رفت وآمد باعث ایجاد انگیزه در شما می شود.

۲. به جای استفاده از وزنه های موجود در باشگاه، از وزن بدن خود در تمرین های ورزشی تان استفاده کنید. در این صورت، دغدغۀ افرادی که دسترسی یا وقت رفتن به باشگاه را ندارند برطرف می شود. برخلاف تصور عموم، حرکات بسیار متنوعی را می توانید با استفاده از وزن بدن خودتان انجام دهید.

۳. اگر همیشه در حال سفر هستید و این موضوع شما را از ورزش کردن بازداشته است، سعی کنید راه حل مناسبی برای ورزش کردن پیدا کنید. با توجه به پیشرفت تکنولوژی، امروزه تلفن های همراه مجهز به برنامه هایی هستند که قدرت ردیابی بهترین و نزدیکترین مراکز ورزشی را دارند.

۴. تاباتا را امتحان کنید. این ورزش سرشار از حرکات سریع و قدرتی است.

۵. اگر تنها ورزش کردن به شما انگیزه کافی نمی دهد، از کلاس های گروهی استفاده کنید.

۶. به موسیقی گوش کنید، زیرا موسیقی هنگام انجام حرکات ورزشی باعث افزایش انگیزه و تحرک می شود.

۷. از یک جا نشستن در محل کار خودداری کنید. سعی کنید در محل کار بایستید یا راه بروید. این کار باعث تنظیم فشار خونتان می شود.

۸. داشتن دوستی که شما را در ورزش همراهی کند باعث ایجاد انگیزه در شما می شود. البته لازم به ذکر است که داشتن دوستی لاغرتر از خودتان تاثیری دو چندان خواهد داشت.

۹. سعی کنید با مربی ورزش کنید. ورزش کردن با مربی کیفیت حرکات شما را افزایش می دهد.

۱۰. حرکات پایانی تمرینات سخت خود را در ذهن تجسم کنید. تحقیقات نشان داده است که در لحظات پایانی هر تمرین که قدرت شما تحلیل پیدا کرده است، تجسم به پایان رساندن تمرینتان شما را به تحقق این امر سوق می دهد. قدرت ذهنتان را در ورزش دست کم نگیرید.

۳.۶۰ میانگین امتیازدهی (۷۳% امتیاز) - ۵ رای
اشتراک گذاری:

درباره نویسنده/مترجم

کیمیا واعظی

دانشجوی کارشناسی‌ارشد آموزش زبان انگلیسی در دانشگاه علامه طباطبایی و مدرس زبان انگلیسی است.

پاسخ دهید

چهارده − پنج =